Friday, September 16, 2011

terima kasih abah,u are my hero....


  ya allah beruntung tak terkata dapat seorng abah seperti abah ... dia tahu je aku nak balik kg lincah je dia oder notebook baru untuk aku,pagi pagi dia dah balik rumah emak bawak sebiji notebook yg msh belum disentuh pon lgi, msh didlam kotak...dia kejut aku suruh bagun ,suruh ngok laptop tu ok ke tak,kalu tak abah tukar yg lagi satu..aku cume diam,dan mengodeh je..tak apa lah abah ni pon dah terbaik,sedangkan aku ada laptop lagi satu megada ngada nak tukar yg lgi kecik ,konon konon sng nak bawak..menitis air mate bila lihat pegorbanan abah,ABAH ORG BANGGA DAPAT ABAH MCM ABAH,kasih sayng abah selama ini sgt besar untuk kami adik beradik,apa pon thnks  a lot for u "abah",u are evrything for me,love u sooo muchhhhhh ....ikhlas dri hati anakmu..


                             ha ini dia pemberian abah ,blm buka pon lagi tampal tampal nya..hahahha

                                                              
                      warna pink pilihan abah




No comments:

Post a Comment